marți, 12 martie 2013

Zoo Ploiesti


           Week-end-ul trecut am 'fugit' pana la Ploiesti (mai precis zona Bucov), unde stiam ca exista o rezervatie naturala, cu o gradina zoologica, tocmai buna de admirat de catre Stefan.

            Parcul Constantin Stere adaposteste gradina zoologica, un lac, spatii amenajate de joaca pentru copii si chiar si zone destinate gratarului- frate cu romanul. Parcul arata foarte bine, este primitor si populat. Banuiesc ca vara este de-a dreptul superb, data fiind panorama oferita de lac.

    


         Intrarea in parc, cu masina costa 5 lei, iar la Zoo costa 5 lei/adult, 2 lei/copii peste 7 ani. Lunea, parcul este inchis.

    In Zoo, langa cusca maimutelor este amenajat un loc de joaca pentru copii, asta pentru cand se vor 'dezlipi' de langa lebede, ursi, ponei, lei si pauni. Am dat doar cateva exemple, sunt multe exemplare reusite la Bucov.

        Eu am fost cel putin la fel de incantata ca si fiu-meu pentru ca am adunat conuri din gradina zoologica, pentru decorarea bucatariei mele :P

PS: fiu-meu a aruncat in gradina leilor cel mai frumos con pe care-l gasisem, profitand de neatentia mea; daca treceti pe acolo si va sare in ochi, please return to owner :D

       Leii aflati acolo sunt absolut superbi, au un loc mare si impunator la dispozitie, pe care si-l impart dand impresia ca nu stiu si nu recunosc existenta celuilalt (sunt in total 5 exemplare, din cate am putut noi numara).

         La iesirea din Zoo te intampina parcul superb, cu locuri de joaca si gratare special amenajate, rulote cu vata pe bat si gogosi care mai de care mai nocive, pline de calorii si ulei. Eu le-am incercat pe toate, va zic din start, ca sa nu avem vorbe :P.    Faceam cu randul cu Tati de fiu-meu, cand mancam eu, il supraveghea el pe micut, cand manca Tati, il tineam eu ocupat pe Stefan.


Sursa foto

Vi-l prezint si pe Ganditorul de la Hamangia, in persoana lui Stefan:



         Parcul merita vizitat, e civilizat si ofera atractii pentru cei mici, asa ca, daca v-am dat o idee...have a great journey! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu