luni, 21 ianuarie 2013

Mihaita

            Eu sunt MIHAITA si sunt un copil real

        
             Da, sunt real, am certificat de nastere. Sunt Mihail Ioan Oncioiu, un copil minunat, un inger, cum imi spune mama si da, sufar de autism. Exista o pagina de rapoarte medicale puse la dispozitia tuturor. Daca mai vreti si altele mai am, in curand o sa le pun pe pagina mea. Am evaluare de la ATCA, am scrisoare medicala de la Spitalul Gomoiu. Am si filmari din timpul terapiei pe care insa nu le postez, in unele din ele sunt foarte suparat si plang. Mami nu vrea sa va socheze cu ele. In unele sunt foarte cuminte, daca le vreti vi le arat. Si stiti de ce? Ca sa va demonstrez ca exist, ca sunt autist, ca lupt in fiecare zi cu boala mea si ca familia mea face eforturi mari sa-mi ofere o viata normala, sa devin un copil normal. Dar sa stiti ca, desi am autism, eu sunt un copil cu sentimente, o iubesc foarte mult pe mami, ma joc cu surioara mea, il imbratisez pe tatal meu.

  
           Ca o paranteza, sa vorbim despre ce inseamna autismul si cum se manifesta acesta...

- atasament straniu pentru obiecte
- se joaca indelungat in mod bizar
- plang, rad sau manifesta nelinisti din motive neclare
- impotrivirea la atingerile sociale (imbratisari)
- dificultati de interactiune cu alte persoane
- gesturi repetitive (alinierea de obiecte, de exemplu) si/sau miscari stereotipe (agitarea mainilor, saritul, mersul pe varfuri)
- lipsa intrebarilor (pe care le pun de obicei copiii despre tot ceea ce ii inconjoara)
- neputinta de a se orienta cand e strigat pe nume, de a copia miscarile altor persoane, de a arata obiecte altor persoane
- contact vizual redus sau inexistent
- vorbire saraca, limbaj redus
- baietii sunt pasibili de 4 ori mai mult la autism decat fetele
        Costurile terapiilor de recuperare ajung pana la 1000 euro/luna. Echivalentul a 12.000 euro pe an. Iar terapiile de recuperare sunt singura sansa de a deveni un copil normal, care se se bucure de viata, prieteni si sanatate.


            
           
          Il poti ajuta sa mearga mai departe directionand cei 2 % aferenti impozitului pe veniturile din salarii pe 2012 (declaratia 230 ) Asociatiei Curcubeul Autismului Prahova
Cod Inregistrare Fiscala: 31076882
Cont: RO89 BTRL RONC RT02 0122 6301
Banca Transilvania Ploiesti.

          Poti sa virezi cei 2% catre Mihaita si sa ii influentezi destinul, sau poti lasa cei 2% statului, dar stim cu toti ce va face statul cu ei (?)
Pentru relatii suplimentare intrati pe pagina lui www.mihailioan.info


            Pentru cei din Ploiesti, mama lui Mihaita ( Dana Oncioiu pe Fb) se va ocupa personal cu depunerea acestor formulare la Trezorerie, iar pentru doritori poate transmite prin email formularul partial completat cu datele Asociatiei si contul.

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu