miercuri, 13 martie 2013

Recomandare de vara


           Recomandarea mea pentru aceasta vara este La Roche Posay Anthelios XL Tinted Cream, cu FP 50+. Mi-a fost recomandata de un dr dermatolog, fiind crema pe care si dansa o folosea. Principalul atu al acestei creme este, evident factorul de protectie solara de 50+. Este cel mai mare pe care eu l-am gasit pe piata, pentru o crema de fata. Este recomandata pentru piele sensibila, UVB+UVA. Este fabricata in Franta.



                 Sursa foto


          Are o textura fina si se intinde repede, iar pentru o crema autobronzanta, are foarte putina culoare. Practic, diferenta dinainte de aplicare si cea de dupa aplicare este aproape insesizabila (pentru un ochi mai putin avizat, voi va veti da seama :) ).Exista si varianta 'fara bronz', dar eu nu am incercat-o, la sfatul aceluiasi medic, pentru ca mi s-a spus ca aceea poate lasa urma albe daca nu este aplicata foarte constiincios (in my case :P).

          Eu am achizitionat-o acum aproape un an de zile si inca nu s-a terminat (in fine, nici eu nu am folosit-o zilnic, am mai trisat, recunosc), pretul a fost undeva peste 50 ron si se gaseste pe net si in farmaciile Beladonna. Termenul de expirare este de 1 an de zile de la deschidere. Nu este o crema hidratanta propriu-zis, dar se comporta foarte bine in acest scop, mai ales atunci cand este nevoie de protectie contra ultravioletelor.

         In paralel, am folosit si crema hidratanta de zi pentru piele normala spre uscata de la Clarins (also made in Frace), cu SPF 15. Desi diferenta de pret intre cele doua este semnificativa, eu am preferat-o pe cea de la Roche Posay gratie protectiei pe care o ofera FP.

                    Sursa foto, varianta la care am gasit poza este cea pentru piele foarte uscata.

          Aceasta este doar o recomandare, inainte de a folosi o crema pentru fata, cititi prospectul sau cereti parerea cosmeticienei sau dr dermatolog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu