miercuri, 5 septembrie 2012

Palatul Brancoveanu, Mogosoaia



                 Noi am fost in Mogosoaia prin luna mai a acestui an. Pozele sunt de atunci, sunt sigura ca si acum peisajul este cel putin la fel de frumos si gradinile la fel de primitoare.

                 Asa aratam noi la intrarea in parcul care inconjoara palatul... nu stiam ce ne asteapta, eram tare curiosi ...

           
            Gradinile arata extraordinar, exista si o terasa de unde se pot admira imprejurimile palatului. Sau, o poti face direct de pe iarba, mult mai indicat daca ma intrebati pe mine. Nu stiu de ce, eu inca sunt de moda veche, pe vremea cand eram eu copil, calcatul pe iarba era interzis in orice parc si acum, de cate ori am ocazia sa o fac, mi se pare ca sunt in al 9-lea cer :)

               Probabil ca peisajul acesta nu mai este acum, in septembrie, dar mi s-a parut tare fain si nu am putut sa-l trec cu vederea.
   
          

            Daca sunteti pasionati de gratare sau pur si simplu intentionati sa stati toata ziua ''la palat'' si, evident ca va trebui sa va ganditi si la mancare, exista un spatiu special amenajat pentru gratare, ceea ce este absolut minunat, tinand cont ca te poti aseza oriunde pe spatiul verde, dar nu risti sa fii vecin cu 4 gratare, din toate cele 4 puncte cardinale.





               Se practica mersul cu bicicleta, cu rolele (exista o alee generoasa, plina de copii mai mari sau mai mici, dar la fel de galagiosi :) ), exista si posibilitatea de a inchiria biciclete si karturi. Noi nu ne-am indeletnicit cu sporturi de genul acesta, am preferat sa stam pe iarba, unde am cautat indelung... nici noi nu stim foarte bine ce anume...

            
           Evident, nu am gasit ceea ce (oare ce?) cautam, asa ca... dezamagirea a fost mare :P




            Dezamagirea ne-a fost de scurta durata, caci, la plecare ne-am oprit pe undeva prin zona de intrare in parc, unde era o zona de joaca.


                   Un Gandacel intr-o mare de bile colorate....




              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu