vineri, 7 septembrie 2012

Zoo

                  Prin luna aprilie am vizitat Gradina Zoologica. Agitatie mare, mai ales ca am ales o zi foarte aglomerata, duminica. In primul rand, daca ajungi mai devreme, asa cum am ajuns noi, reusesti sa parchezi masina undeva prin fata gradinii. In al doilea rand, daca doresti sa mai si pleci de acolo...tough! exista politie care sa dirijeze, dar ce folos daca se poate circula pe un singur fir si pe acolo lumea incearca sa treaca in ambele sensuri. Practic, am parcat in 5 minute, am stat la Zoo 1 ora si jumatate, am plecat in 45 de minute...





               In afara elefantului Gaya caruia chiar i-am simtit lipsa (mai tarziu am sa va arat ce au amenajat acum in locul unde traia elefantul in trecut), toate animalele par ingrijite si in mediul lor (atat cat se poate, in captivitate).



                 Daca va intrebati la ce anume se uita atat de atent, va arat mai jos :)




                  


              In locul unde traia elefantul s-a amenajat acum un foisor, unde familiile pot lua masa sau savura un suc (toate aduse de acasa, caci in incinta gradinii nu se comercializeaza nimic).






           Un sfat, daca va decideti sa vizitati, cel  mai usor o puteti face in timpul saptamanii. Daca nu se poate decat in week-end, atunci lasati masina la distanta de Zoo, veti salva mult timp la plecare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu