vineri, 14 septembrie 2012

Mini Me si ochelarii de soare


          BB Stefan, aka Mini Me (mami), purtand ochelarii mei de soare. Dupa cum veti observa, ochelarii nu sunt mereu aceiasi, pentru ca Mini Me ii rupe in mod periodic.


                     Ochelarii acestia sunt ultima achizitie. Nu stiu cat de lunga le va fi viata, dar sunt o fire optimista. Plus ca, speranta moare ultima...:)




               Pe acestia i-am achizitionat imediat dupa ce Stefan a venit pe lume. Si au avut o viata prolifica pana acum 6 luni, cand au facut trosc! si Stefan, realizand ce a facut, i-a cerut lui tati la telefon lipici de stele (stia de existenta lui dintr-o reclama de la tv, la o companie de telefonie) sa ii lipeasca :) Dragut, asa ca l-am iertat instant. :)





         
          Ei au avut o viata luuunga, ii aveam cu mult inainte ca Stefanuku sa fie macar in planuri, pot spune ca au fost atat de buni, incat ma saturasem de ei si ei tot nu cedau, sa faca loc unei  perechi noi. A avut BB grija de ei, i-a sectionat a doua sau a treia oara cand a pus mana pe ei. Supararea a fost minima, aproape ca l-am felicitat pentru isprava.




          PS: in discutia pe care am avut-o acum aproape un an de zile cu o doamna dr oftalmolog am aflat ca beneficiile ochelarilor de soare la copii sunt mici, ei avand nevoie de posibilitatea de a se adapta la orice schimbare de luminozitate si, in primul rand la mediul inconjurator, oricare ar fi acesta. Deci, pana cand Stefan isi va rupe proprii ochelari de soare, va mai trece ceva vreme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu