luni, 3 septembrie 2012

Cota 1400, Sinaia


        Weekendul trecut am fost in Sinaia. Prima data la cota 1400, unde am urcat cu masina. O alta varianta era cu telegondola, din oras. Mult mai inspirata as spune eu, deoarece la cota nu e mare lucru de facut, asa ca macar drumul pana acolo sa fie interesant  de urmarit. De la 1400 puteti lua telecabina spre Cota 2000 unde, in cazul in care nu e iarna sa poti schia si nu esti pasionat de drumetii, iar nu prea e mare lucru de facut.
       
        La 1400 exista o terasa unde poti savura o cafea buna in razele soarelui (parca si soarele straluceste altfel acolo, nici vorba de caldura insuportabila din Bucuresti), asta daca Gandacelul din dotare are rabdare sa stea linistit, la masa. Gandacelul meu nu a stat si la un moment dat, obosita de a-l 'aduna' de pe langa/sub mesele vecine :), am hotarat sa ne intoarcem in oras, in parc.  Drumul de intoarcere(pana la masina, a nu se intelege ca am mers pe jos pana in oras :D ) a fost scurt si plin de peripetii, fiind in panta, si Gandacelul  oprindu-se sa culeaga pietricele (his latest passion), l-a parcurs mai mult in 4 labute decat in 2. Aici avem o mostra in 2 labute.

  

          Odata ajunsi in Sinaia, fuga-fuga in parc. In parc este o atmosfera relaxanta, se simte aerul de vacanta si faptul ca este populat, in general de turisti. Lumea sta pe iarba, noi chiar am luat pranzul acolo, se face plaja, se joaca carti.

          Exista si un loc special pentru copii, noi am mers acolo cu viteza vantului imediat ce am terminat de luat masa. Ce-am facut acolo, va las pe voi sa vedeti.



                                





        

      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu