miercuri, 5 septembrie 2012

Padurea Cernica

                  Dap, am ajuns si pe acolo prin luna iulie a acestui an. Am inteles ca exista, in afara manastirii, un strand si o piscina in Cernica. Noi am ajuns doar la padure, nu stiu din ce motive de orientare geografica, strandul ne-a scapat si nefiind nimeni prin zona pentru a cere lamuriri, ne-am oprit la padure.
    
           
                  Padurea este populata in cea mai mare parte de gratare, lucru care nu a fost chiar pe gustul meu. Ceea ce am apreciat a fost faptul ca in schimbul unei taxe de 5 lei, un domn (angajat acolo) ne-a oferit un sac de plastic in care sa ne strangem reziduurile la plecare. Este o idee buna pentru a colecta niste bani (desi nu e o suma mare) si a mentine padurea curata. Curata e un mod de a spune, ca pet-uri si hartii erau la orice pas, semn ca sistemul cu sacul de gunoi nu functioneaza la maximum....
                 




            Am rezistat foarte putin la iarba verde in padure, deoarece mare lucru nu era de facut (si credeti-ma ca venisem 'dotati' cu jucarii, sa ne tina ocupati), plus ca atmosfera mi s-a parut un pic deprimanta acolo. Am decis sa exploram imprejurimile, convinsi ca trebuie sa gasim un loc mai frumos. Zis si facut.... am luat-o la pas....


    .... si am mers pe soseaua care ducea spre lac...




       
       ....si... finally! Raiul pe pamant! Un loc de joaca cu nisip si leagane, tobogane si caluti!!!  Toate astea in incinta gradinii unui restaurant... how lovely is that?


               Yaiiiiiii....leagane!


          Un loc la umbra, unde sa ne savuram apa din biberon...


           Am mentionat ca restaurantul avea si un ponton? De pe care, in mai multe ocazii a trebuit sa-l 'agat' in ultimul moment pe Gandacel, el incercand sa ajunga la ratele (sau gaste, ca nu-mi este foarte clara diferenta dintre cele 2 specii de inaripate )care isi duceau traiul pe acolo (prin apa, nu pe ponton :P)? Mai jos sunt cele 2 'inculpate'...


           De pe ponton, imaginea era asta....nu stiu cat de bine arata peisajul din poza asta, dar va garantez ca era deosebit. Un plus la aceasta imagine ar fi si cel mai bun Frappe pe care l-am baut vreodata, tot aici :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu