joi, 1 august 2013

Vrei sa faci sport? Parcul Studentesc



            Saptamanile trecute eram in cautarea unui loc in care piciul din dotare sa poata alerga, sa poata consuma energie en-gros, sa poata sa tipe dupa pasarile din copaci fara sa deranjeze pe nimeni. Asa ca, am mers in parcul Studentesc (nu stiu daca mai are si alta denumire, eu asa il stiu de cand eram copil). Pentru cei mai tineri dintre voi, e parcul ala de langa Bamboo ;)

            Parcul este frumos pentru ca are iesire la lacul Tei. Nu e frumos pentru ca nu este extrem de bine ingrijit, insa are multe terenuri de tenis care pot fi inchiriate cu ora, cosuri de basket -la liber si... un teren de fotbal/rugby.

             Pe imensul teren noi am jucat fotbal, de rugby nu s-a pus problema pentru ca nu ne-am putut pune de acord asupra regulilor dupa care se joaca, fiecare stia alta versiune de joc, plus ca, piciul auzind de termeni ca 'gramada' si altele de genul asta, a inceput sa rupa iarba de pe teren, sperand sa faca astfel o gramada  :)

         Astia suntem noi in actiune (ce sa zic, intrevad talent de sportiv la fiu-meu inca de la varsta asta frageda, numa' cand ma uit cum alearga la minge...ya right...:) )





           
              Talent maxim la piciul meu, fie ca alearga inspre minge, fie ca alearga de minge, aceeasi viteza de reactie :)   Fie ca incearca sa intimideze mingea, avantul e acelasi ...




              In concluzie, daca aveti drum prin zona, nu ezitati sa intrati in parc, dati o pasa, faceti o tura de stadion in alergare, iar apoi va puteti opri la o terasa, caci se gasesc si terase pe acolo.

             Si, sa nu uit! Am primit flori cat stateam la iarba verde pe stadion (doar nu va inchipuiati ca eu am mers acolo sa fac sport, Doamne Fer'. Eu am mers cu paturica la iarba, in speranta unor raze de soare generoase). Cele mai frumoase flori din lume, culese de cel mai drag cavaler pe care l-am cunoscut vreodata. 

         
           Ihi, papadii am primit! Cele mai frumoase din lume. Beat that, if you can! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu