luni, 5 august 2013

Baraj Paltinu



              Sambata trecuta am incarcat copil, bunici si parinti in masina si am purces la un drum placut (daca nu iei in considerare mini- serpentinele) catre barajul Paltinu, din Prahova. Barajul este pe valea raului Doftana, la ceva mai mult de 100 km de Bucuresti.

              Barajul poate fi admirat dintr-o vale, unde e loc destul pentru instalat corturi sau paturi pentru picnicuri. Din punctul meu de vedere, punctul forte al locatiei sunt tufele de mure care in perioada asta ofera din plin fructe. Am reusit 'performanta' de a aduna peste jumatate de kg, evident dupa multe sacrificii, masurate in julituri si intepaturi. Dar, zic eu ca a meritat! :)

           


Si acum un test de atentie sporita: cine observa o casa in foto de mai jos? 
Nu stiu exact ce era cu casuta asta in varf de deal, dar comuniune mai puternica de-atat cu natura nu cred ca existe pe altundeva prin lumea asta :)

Ne-am jucat "Ma iubeste/Nu ma iubeste" si tot timpul Piciul a facut in asa fel incat sa-i iasa prima varianta, chiar daca asta inseamna ca triseze la ultimele petale, lucru pe care l-a facut instinctiv, nimeni nu i-a sugerat asta.


Si, evident, daca tot eram la altitudine, am zis sa fim si la inaltime :), pe lada frigorifica: 




La final, va las cu o serie de instantanee care sa va 'inspire' sa dati o raita pe acolo: 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu