luni, 12 august 2013

Baiatul meu crede ca are o mama frumoasa

             


                     True story, aseara, in timp ce incercam sa adormim, fiu-meu a avut un exces de sinceritate si mi-a marturisit:

                 - Mami, esti atat de ondulabila (am parul ondulat), esti frumoasa ca un ...tractor! (?!?!?!?!)

                  Intre paranteze fiind spus, fiu-meu este indragostit de tractoare si mai toate mijloacele de transport motorizate, viseaza dimineata la pranz si seara tevi de esapamanet, frane, acceleratii, rezervoare de benzina/motorina etc... deci, e de bine, tractorul in acceptiunea lui este ultra mega misto si isi doreste unul cand va implini 18 ani si va putea sa dea de carnet

        
.  

                 Fiu-meu in cires. Fara tractor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu