joi, 1 august 2013

Plaja Belvedere



            In cazul in care sunteti in cautarea unui loc placut pentru a petrece un sfarsit de saptamana placut, in apropiere de Bucuresti, vin cu o sugestie: plaja Belvedere din Clinceni. Este la 5 km de oras, spre iesirea soseaua Alexandriei.

           Din cate am vazut pe net azi (noi am fost duminica trecuta) exista si o piscina si ballroom (nu-s cum de le-am ratat :) ). Noi am fost pe plaja privata, putin amenajata - cu sejlonguri. Pretentiile nu sunt mari pe plaja, intrarea este 10 lei, sejlongul se inchiriaza tot pentru 10 lei. Desi pe site este specificat faptul ca intrarea este cu 50% redusa pentru copii sub 12 ani, noi nu am platit pentru piticul de 2 ani jumatate.

               

              Exista si un lac in care ne-am facut curaj si am intrat si noi, incurajati de multitudinea de familii cu copii mici care se balaceau acolo la venirea noastra.
           
             Geamandura pusa destul de aproape de malul lacului nu lasa loc de 'manevre' de sportivi profesionisti intr-ale inotului, insa esti in deplina siguranta in limitele acesteia, apa este mica si pe alocuri dai de cate o ramurica cazuta din copacii care se afla in imediata apropiere a lacului.

            In cazul in care nu doriti sa stati la plaja, pe nisip, puteti 'migra' catre zona cu copaci, unde nu exista sejlonguri dar puteti sta la iarba verde.


         
           Plaja este langa 2-3 terenuri de tenis, asa ca puteti face si ceva miscare, daca nu ati obosit alergand dupa pitici prin nisip si mai aveti energie dupa ridicat si pus la pamant castele de nisip.

           In final va mai spun ca exista un mini restaurant in zona sejlongurilor unde se pot servi bauturi reci si gratar.

          

           Sursa fotografii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu