vineri, 16 noiembrie 2012

Experienta Hipocrat 2000


            Acum 4 saptamani am mers la Hipocrat 2000, clinica particulara din sectorul 2, sa facem analize pentru copil. Urocultura si sumar de urina, de verificare. Pentru ca acum ceva timp, la o astfel de analiza rezultatul a fost E-coli. Am luat tratament, acum urma sa verificam daca a disparut.
            Primul rezultat a fost: infectie cu PSEUDOMONAS spp, cu specificatia ca analiza trebuie repetata, deoarece exista riscul de contaminare a probei. Nu stiu cum se intampla, dar la fel s-a intamplat si cand am vrut sa facem analize la Synevo, a trebuit sa repetam din cauza riscului de contaminare. Sa fie asta o strategie? Eu inclin sa cred ca da. Revenind la infectia cu Pseudomonas... say what? Infectiile urinare apar de obicei la fete, fooooarte rar la baieti. Si o infectie atat de rara?
            Am repetat analiza a doua zi dupa ce am primit rezultatul. La a doua proba, rezultatul a fost Klebsiella. Say what? Dar, Pseudomonas si Klebsiella nu sunt din aceeasi familie, sunt 2 infectii total diferite, cum ar putea fi posibil? Tratamentul recomandat il reprezentau o serie de antibiotice injectabile.
            Urmatorul pas: la spital, sa punem branula, sa facem antibiotic si sa ne rugam sa ne treaca infectia/iile asta/ea. La spital, ne astepta alta veste urata: daca are o infectie cu Klebsiella, atunci putem vorbi de o malformatie pe tractul urinar, pt ca acest lucru foarte rar apare la baieti.  Facem ecografie. La eco, toate organele ies foarte ok, nimic iesit din comun. Face febra? Nu. Urineaza cu dureri? Nu. Urineaza cu sange? Nu.   Pai, atunci, slabe sanse sa aiba o asemenea infectie.
            Ni se iau iar 2 probe de urina, in 2 zile diferite. Rezultatele sunt negative. Nu exista nici o infectie urinara. Exista doar oameni incompetenti la Hipocrat 2000.
            Concluzii:
1. Am scapat de antibiotic pe vena.
2.  Prima infectie, de acum cateva luni, cu E coli, a fost tratata tot in urma unor analize facute la Hipocrat, deci este posibil ca si atunci rezultatele sa fi fost gresite. Altfel spus, e posibil sa-i fi administrat Sumetrolin degeaba copilului de 1 an jumatate. 
3. Singurul motiv pentru care am apelat la aceasta clinica a fost ca era in drumul spre munca, acum regret alegerea.
4. Ocoliti clinica Hipocrat.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu