vineri, 16 noiembrie 2012

Un an intr-o poza

              Ideea pe care urmeaza sa v-o prezint este atat de buna, incat sincer imi pare rau ca nu a fost a mea:)  Noop, tot de pe Fb preluata, eu am pus-o in aplicare cu propriul copil si...desi rezultatul nu a fost 100% cum mi l-as fi imaginat, trebuie sa recunosc ca sunt incantata de el.
              Incepem?
               Anul 1 de viata:  se face o poza copilului. Poza se imprima, se pune intr-o rama. Rama poate fi mai mica decat A4, asa cum am folosit eu. Asta pentru ca, in anul urmator, poza inramata va fi jumatate din copil, si nu asta era ideea :)
              Anul 2 de viata: cu poza de anul trecut in maini, se face inca o poza copilului, incercand sa pastram un anumit element comun, gen fundal, o sapca (reglabila), un tricou (daca va hotarati sa faceti experimentul de-a lungul a catorva ani, puteti achizitiona acelasi model de tricou, in mai multe marimi) etc
             Anul 3 de viata: cu poza de anul trecut (care include si poza de 1 an) in maini, se face o poza copilului, cu tot cu elementul comun din primele 2 poze.
             Experimentul poate fi continuat pana la absolvire :))

             Mi se pare un mod extraordinar de a vedea evolutia copilului, iar investitia nu este deloc mare, e nevoie doar de putina bunavointa din partea mamei/tatalui si a copilului de a sta la poza (noi aici am intampinat mari greutati, noroc ca entuziasmul mamei a invins incapatanarea baietelului)  :)   Calitatea pozei noastre nu este minunata pentru ca am dus indelungi tratative de convingere cu el pentru a sta la poza si am reusit de-abia seara sa o facem, in interior...la anu' sper sa il conving in timpul zilei, cred ca o sa incep cu tratativele mai de dimineata :)
         
             Noi avem in rama o poza  de la 1 an, acum Stefan urmand sa implineasca 2 ani peste 2 saptamani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu