sâmbătă, 10 noiembrie 2012

As vrea sa ai amintiri din prima zi de viata...


           In special mamicile tin la amintirile copiilor lor, fie ca sunt ele poze, prima lingurita a copilului, primul ursulet, prima opera de arta, primul dintisor cazut, prima..., primul..... - lista poate continua.

           Eu pastrez absolut (dar absolut) orice lucru de-al copilului, care nu reprezinta un pericol iminent de deteriorare in timp. In principiu, daca sunt pe faza cand face un anumit lucru pentru prima data, imediat il trag in poza. Ca orice parinte care se respecta, am aparatul foto la indemana indiferent de vreme sau  motiv pentru care iesim din casa :)

             Ok, poze s-au strans muuulte, ce fac cu ele? Le las in calculator? Unde vor sta muuult si bine, fara sa se uite nimeni la ele? Sau, le pot pastra pentru batranete, cand voi fi senila si zambitoare sa ma uit la ele si sa plang... :) 

            Noop, mai bine le developez si le pun intr-un album. Dar ce fel de album? Cele care se gasesc in comert sunt mult prea frumos colorate si cu prea putine pagini, unde sa fie loc pentru un an din viata copilului meu in 30 de pagini?  Noi avem ceva de genul asta, primit in dar, insa are un mare neajuns: este scurt si necuprinzator :)



           Asa ca, m-am gandit sa fac un album home made. Primul album acopera primul an de viata, incepe din burtica si se termina cu prima aniversare.
     
          Coperta ii este dedicata persoajului principal, cui altcineva?

                       
              Inceputul il reprezinta primele poze ale lui BB, inca din burtica, inside and outside view:


  Cel mai important mi se pare faptul ca mami poate nota pe marginea pozelor, amanunte care merita a fi tinute minte, lucruri gen : aici eram in locul X, ma simteam asa, BB cantarea X kg, avea X cm...

    Primele poze '' de afara'' :P





       Ipostaze de la botez...




           De la botez eu am pastrat cate un model din toate: inviatii, servetele imprimate cu numele lui BB, post-uri de pe masa invitatilor. Pe unele le-am pus ca atare, pe altele le-am pozat si le-am pus in album.
       
          Aici sunt:  invitatia, decorul lumanarii, aranjametele de la intrarea in sala unde a avut loc evenimentul.



              Prima sedinta foto profesionista :P

             
          Prima intalnire cu telul...

Ochelari de soare ...


            Albumul se incheie, evident, cu prima aniversare:



         Acum lucrez intens la albumul cu nr 2, al 2-lea an din viata copilului meu. Va sfatuiesc sa ''materializati'' pozele digitale, nu au aceeasi valoare intr-un calculator si nici nu cred ca sunt la fel de frumos/des de privit ca unele pe hartie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu