duminică, 11 noiembrie 2012

O zi cu David

     
          S-a intamplat la sfarsitul lui septembrie, dar nu am avut timpul necesar sa va povestesc pana acum. Ma bazez pe : ''niciodata nu-i prea tarziu'' si incerc acum sa va transpun langa David.
      
           Povestea lui David o cunoasteti de aici

          In timpul petrecut pentru oxigenoterapie la Constanta, am avut placerea sa il intalnesc iar pe David. Intre 2 sesiuni de terapie Vojta, una dimineata, una seara, facute cu o terapeuta profesionista, alte 2 sesiuni facute de catre parinti, acasa, David si-a facut timp si pentru o plimbare la malul marii. Parintii lui au observat progrese mari la David in urma terapiei Vojta, astfel incat acum o practica intens.

          Eu am fost prezenta la terapiile pe care i le-au facut parintii pe parcursul unei zile. David a plans aproape pe tot parcursul lor, dar nu neaparat din cauza durerii. In momentul in care terapia inceta, inceta si plansul, iar in cateva minute David zambea candid :)   Nu am cunostinte medicale de specialitate, dar in mare va pot explica faptul ca David, pus intr-o anumita pozitie de catre unul dintre parinti, trebuie sa reactioneze singur, adica, sa-si traga mana de sub corp, sa intinda mainile spre inainte etc. Ceea ce mi-a atras atentia a fost faptul ca, in momentul in care mama sa ii spunea: '' Hai, David, sa facem exercitiul mai repede si scapi '', el reactiona, facandu-l, semn ca intelege perfect ceea ce i se cere, dar in acelasi timp, discerne si ia o decizie care sa il avantajeze.
       
          Un lucru de apreciat este importanta pe care mama sa o da alimentatiei. David mananca foarte sanatos, daca toti am manca asa cum o face el, am fi o natie de oameni 100% sanatosi :P  Nadia, mama lui David pune accent pe alimentatia bazata pe legume, fructe, dar urmareste sa-i administreze si alimente care pot stimula activitatea cerebrala. Este stiut faptul ca in cazul unei tetrapareze, trebuie ''lucrat'' atata la activitatea motrica, dar si cea cerebrala. De la ei am aflat, de pilda, ca ciocolata neagra stimuleaza creierul si o patratica la cateva zile poate face minuni ... la fel si crevetii :) David este incantat cand mananca, chiar daca nu mananca des si nici mult, totusi savureaza cu placere, in bratele tatalui, mancarica.

          Acum, ajungand si la plimbarea lui David pe malul marii, nu va mai tin in suspans si va arat poze :)






Umbrele lui David si tati :)


Si, am lasat pentru sfarsit un video cu David, in timp ce asculta pe You Tube o melodie. Apropos de asta, cand se va face mare, ii prevad o cariera in industria muzicala, gen descoperitor de talente/hit-uri, cu propria lui casa de productie, pentru ca el aprecia videoclipul asta inca din septembrie, iar acum e pe toate canalele de muzica :)



        
             David are sanse maxime de recuperare, are parinti care ar merge pana la capatul pamantului si inapoi pentru el, care fac tot posibilul sa-i acorde toate sansele pe care el le merita si sunt sigura ca le va fructifica. Daca vrei sa-i urmaresti evolutia, o poti face aici: aici Il poti ajuta si tu pe David, donand direct in conturile deschise pentru el, orice suma, cat de mica. Conturile sunt  aici
Sau, o alta varianta poate fi donarea de obiecte in stare excelenta/noua care apoi vor fi puse la vanzare de catre parintii lui. Si, de ce nu, poti achizitiona din minunatiile deja puse in vanzare pe pagina lui de Fb. Oricare ar fi forma sub care vrei sa fii alaturi de David, fie ca e vorba de o rugaciune spusa pentru el, o donatie de orice fel, eu iti multumesc. David merita ce e mai bun!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu