miercuri, 22 ianuarie 2014

Figurine pentru Mihaita


                          Vi-l prezint pe Mihaita, un baietel formidabil de 4 ani. Mihaita merge la gradinita, ca orice copil de varsta lui, rade, face mici nebunii, din nou- ca orice copil de varsta lui. Insa e ceva care-l deosebeste de ceilalti copii de 4 ani, a fost diagnosticat cu autism la 1 an.  Despre Mihaita am mai scris aici.
       
       

             De la acel articol, mama lui Mihaita a facut imposibilul si i-a oferit sansa la lungi terapii de recuperare si toate aceste eforturi au avut succes, Mihaita a facut multe progrese in ultimii ani. Terapiile pe care un copil cu autism trebuie sa le urmeze sunt extrem de costisitoare si cu greu un parinte cu venituri normale in aceasta tara le poate oferi. Am spus greu? Trebuia sa spun imposibil, din moment de vorbim de sume care ajung in jurul a 5000 lei/luna.

            O modalitate prin care se incearca strangerea banilor necesari terapiilor este aceea prin care mama lui Mihaita ofera spre vanzare figurine de ipsos cu tema pascala. Figurinele sunt facute chiar de mama lui Mihaita, tu le poti achizitiona si, alaturi de copilul tau le poti decora dupa preferinta. La final vor rezulta niste decoruri facute de copil care sa iti aduca aminte de sarbatoarea Pastelui de anul acesta.
         
             Preturile figurinelor sunt mai mult decat accesibile, asa ca nu va sfiiti sa le comandati, faceti un bine unui baietel minunat, iar voi veti ramana cu o amintire placuta peste ani.

                                           Magneti de frigider, 10 lei setul.


Suporti lumanari pastila, 5 lei bucata.



Magneti frigider, 16 lei setul. 


Puteti alege din mai multe modele, eu nu le-am afisat aici pe toate. Daca doriti sa il ajutati pe Mihai,o puteti face luand legatura printr-un mesaj pe Fb cu mama lui, Dana Oncioiu.

Eu am achizitionat de Craciun figurine pe care le-am colorat impreuna cu Stefan si care ne-au bucurat bradul cu prezenta lor :) Intr-adevar, globuri personalizate pe care le vom pastra cu drag peste ani. 


Mai multe despre odiseea lui Mihaita puteti afla de pe pagina lui.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu