marți, 7 ianuarie 2014

Ce-am facut azi


             Azi am strans bradul cel verde si plin de globulete, iar in locul lui a 'inflorit' un alt brad, facut din carti.
             Zic eu ca ar semana a brad, desi el a fost construit ca fiind un castel, dar seamana a turn, dar ne dorim sa fie brad :)
           
  

           E un pic mai mare decat Stefan si a rezistat cu stoicism intreaga zi. Si-a 'gasit linistea' spre sfarstitul zilei, cand a cazut din senin, in timp ce fiu-meu vorbea la telefon cu bunica-sa. A cazut cu un zgomot puternic, Stefan s-a speriat ca nu stia de unde vine zgomotul, bunica s-a speriat, la telefon, ca nu stia ce l-a speriat pe Stefan. 






            Spre seara am 'executat' fursecuri cu ciocolata. Evident ca a mancat si Stefan, abia astept sa vad cand adoarme in seara asta, caci in compozitia lor si-au gasit locul o ciocolata si niste grame generoase de cacao (fara aia din ciocolata cu 70% cacao) :)     Le-am numit eu fursecuri, dar am impresia ca trebuiau sa iasa mai plate, drept pt care, daca tot nu sunt plate sa fie fursecuri, eu am sa le spun 'bombite'. 



             De ceva timp ma gandeam sa ii fac lui Stefan un joc de memorie 'fizic'. El mai joaca ceva de genul asta pe telefon, dar ma gandesc ca fiind mai variate imaginile, nu se va plictisi usor. Cum am facut sa obtin jocul puteti vedea aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu