marți, 7 ianuarie 2014

Joc de memorie pt toddleri DIY




                De ceva timp, Stefan joaca pe telefon jocuri de memorie, cateodata e incantat, cateodata se plictiseste din momentul in care se incarca jocul, depinde de locatie, atmosfera si gradul de oboseala.

                 Azi m-am hotarat sa ii fac si un joc in forma fizica pentru a-i antrena memoria.Si cum, azi m-am hotarat, azi trebuia sa am jocul, m-am decis pentru o solutie DIY (do it yourself), timpul nepermitandu-mi sa ajung la magazin. Zis si facut!

                Am cautat si gasit pe net imaginea de mai jos. Am optat tocmai pentru aceasta imagine pentru ca Stefan este indragostit de masini, tractoare si cam orice se misca motorizat.


             Am scos la imprimanta imaginea de pe site-ul respectiv, am plastifiat-o, am decupat-o si voila:



                   'Cartile' astfel obtinute au pe o parte un desen, iar pe cealalta sunt albe. Se folosesc numai in perechi, dar numarul perechilor poate varia, in functie de varsta copilului. In timpul jocului, trebuie formate perechi, cartile fiind cu fata in jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu