duminică, 7 iulie 2013

Vesti de la David


                 Vesti de la parintii lui David:

                      

Dragii nostri,
timp de doua saptamani de cand suntem plecati nu am avut internet pana astazi cand o familie draguta din Constanta ,ne-a pus la dispozitie internet pe toata perioada in care vom mai sta aici. Ne cerem scuze ca nu v-am scris in tot acest timp si va dam acum vestile bune cat si mai putin bune aflate saptamana trecuta la Bucuresti.Cele bune se refera la faptul ca David nu are luxatie de sold si nici probleme cu auzul insa , din pacate, nu putem spune acelasi lucru si despre vederea lui. S-a descoperit ca are miopie ce se va agrava in timp si va trebui sa poarte ochelari pana la o varsta mai mare, cand va fi posibila o operatie. M-am intristat foarte tare la aceasta veste iar pentru a-mi smulge un zambet, sotul meu l-a numit Harry Potter si in acest mod mai facem haz de necaz.Acum ne aflam la Constanta pentru trainningul in ABR, in care, ca de obicei, ne punem alte mari si noi sperante ca vom avea rezultate mai bune.Doamne ajuta tuturor!
 
              Ei, si daca sunteti curiosi sa il vedeti pe David cu ochelari, iata-l  :) Mie mi se pare la fel de simpatic, dar cu si mai mult farmec



           Povestea lui David o puteti citi aici. Ii puteti urmari evolutia pe pagina lui de Fb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu