luni, 8 iulie 2013

Pietricele din Gradina Botanica




            Ieri, ne-am luat in bagaje pepene galben, biscuiti si aparatul foto si, cu tot cu teama de ploaie am mers spre Gradina Botanica, in formula de 3.

           Nu am sa va povestesc ce-am facut si ce-am admirat pe acolo, ci doar am sa va arat cu ce amintire am plecat de-acolo: grupul celor 5 se afla dis-de-dimineata pe canapeaua din sufragerie, asteptand cuminte sa vada ce i se pregatea....



             Paranteza: Da, stiu, nu e frumos ce-am facut...daca toti am lua cateva pietre de fiecare data cand trecem pe acolo, unde-am ajunge..? :)

             Eu si fiu-meu am avut la indemana acuarele, marker, vopsea alba. Si iata ce-a iesit:


Mult mai simpatic grupul celor 5, nu credeti? :)

             Dupa o scurta discutie in contradictoriu, am cazut de acord si asupra locului unde cele 5 fetze vor salaslui de-acum incolo. Desi fiu-meu isi dorea cu ardoare ca grupul sa poposeasca forever in recipientul transparent al blenderului (?!?!), am reusit sa-l conving ca grupul sa 'aterizeze' intr-un ghiveci (si astfel l-am salvat pe fiu-meu de la ciorbita, musaca si tocanita cu gust de pietre).


        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu