luni, 27 august 2012

Salina Slanic Prahova

              Din ciclul ce-am facut in week-endul asta...salina Prahova.

 
              Drumul pana acolo, plecand din Bucuresti nu este foarte lung, dar putin aglomerat daca il parcurgi in week-end. La fel si salina, tot aglomerata daca mergi duminica, cum am fost noi. Stai 2 ore la coada, intr-o caldura de 40 de grade si apoi intri in salina unde sunt 12 grade... de retinut: haine groase de schimb, mai ales daca mergeti cu copiii. In plus, calculati-va bine timpul pe care il puteti petrece acolo, cat rezistati la temperaturile joase din salina, deoarece, pentru a urca la suprafata, mai aveti de stat la o coada, care va poate intarzia cu 30-40 de minute.

             Coada de la intrare poate fi evitata in 2 moduri:
        - fie mergeti in timpul saptamanii, fie in week-end foarte devreme
        - fie (recunosc ca mi-a fost ciuda ca nu am avut eu ideea asta, am vazut-o la altcineva, de-abia la iesire) ii inmanati discret 10-15 lei unuia dintre domnii de la intrare, cei care stau la lifturi si...gata, se rezolva :D

            Intrarea costa 16 lei pentru adulti, 8 lei pentru copii de peste 3 ani. Copii mai mici de 3 ani au intrarea libera. Exista tarife si pentru fotografiat/filmat, dar daca sunteti mai isteti ca noi (ooops!) mergeti linistiti cu aparatul, ca nu intreaba nimeni de nimic in interiorul salinei.
           
           Exista un singur magazin pentru sucuri/apa/snacks-uri  in curtea salinei, care este pur si simplu sub asediu in week-end si ale carui vitrine frigorifice nu fac fata, deci...daca mergeti in perioada asta, opriti-va 200m  inaintea salinei si cumparati sucuri reci. Tineti minte insa, odata ce veti intra in salina bauturile calde vor fi de maximum interes, nu cele reci. In salina exista 2 automate de cafea  (atatea am numarat eu, dar dat fiind ca Gandacelul meu zburda prin semiintunericul ala si a trebuit sa fiu atenta mereu la el, s-ar putea sa fi fost mai multe) , dar nu merg decat cu fise de 50 si 10 bani, nu cu bancnote de 1 leu. It sucks, I know! Mai ales ca eu una am oroare de metale si nu umblu cu ele dupa mine, de frica magnetilor :P
    
                            
       Am terminat lista lucrurilor de atentionare, acum partea buna: in cazul in care nu ati mai fost pana acum intr-o salina, pregatiti-va sa fiti impresionati. Eu am mers a 3-4 oara acum si tot mi-a placut la nebunie. Totul este grandios si intunericul ii da o aura de mister extraordinar.


           Exista locuri amenajate pentru tenis de masa, karting, balansoare, castele gigant, gonflabile pentru copii. La intrare, prin casutele amenajate pentru vanzarea suvenirurilor exista si magneti de frigider cu imagini din salina, ceea ce mi s-a parut o chestie faina.
  
        In cazul in care aveti in dotare 1-2 sau mai multi Gandacei, e bine sa ii atentionati des (non-stop, daca se poate) sa o lase moale cu alergatul pentru ca: 1. e intuneric; 2. e alunecos pe jos. La noi totul a mers struna, in sensul ca am atentionat non-stop si s-a cazut la fel :D

                 
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu