marți, 21 august 2012

Ferma animalelor

              Am mers in weekend pentru prima data la Ferma Animalelor, in Pantelimon: mami, tati si BB Stefan (1 an si 8 luni). Un loc bun sa iti petreci o dimineata cu kinderelul/reii, in special datorita faptului ca presupune interactivitate din partea lui/lor. Adica, pe langa clasicele: ''Uite, mami, poneiul/ iepurele/gaina!", puteai sa il tii ocupat pe micut si cu hranitul iepurasilor, asta daca aveai adus de acasa un morcov sau varza. Ceea ce noi nu am avut. Dar vom merge pregatiti data viitoare.
           
              Frumos tare acolo, daca ignorai mirosul specific fiecarui animal in parte, ca deh... animalele mai si miros :) Dat fiind ca existau cel putin 4-5 specii de gaini (sunt sigura ca erau diferite, dar ochiul meu de neavizat nu si-a putut da seama de diferenta), ar fi fost excelent daca la fiecare 'casuta'  in parte ar fi existat si o descriere sumara a respectivului 'locatar', sau macar denumirea lui.
         
            In afara de scopul declarat al locatiei de a face cunostinta copiilor cu diferite animale, noi am gasit foarte buna ideea de a plasa strategic o serie de foisoare unde puteai lua masa (de acasa pregatita sau cumparata de acolo, caci...au si un mini restaurant care serveste supe, gratar si desert ). Si, mai dragut decat foisoarele respective mi s-au parut a fi umbrelele gigantice sub care puteai sa stai direct pe iarba, intre un strut si un ponei :)
           
           

            Noi am imbinat utilul cu (foarte) placutul si cu noutatea, in sensul ca BB a servit pe iarba, sub umbrela, pentru prima data in viata, 2 cartofi pai, pe care, evident i-a devorat instant.


         Ah, da... si nu am spus nimic despre magarusii din cauciuc prezenti mai ceva ca ciupercile dupa ploaie prin iarba de la ferma, motiv de bucurie generala in randul kindereilor sub 4 ani. Ii puteti lua si acasa, contra sumei de 40 de lei.  No refunds! :)
 
 
              Una peste alta, BB Stefan s-a distrat, mai putin cand am trecut pe langa strut, care la un moment dat a stranutat (cred). Si BB s-a speriat. Si a spus ca vrea acasa. Intr-un final am ajuns la pace cu strutul si toata lumea s-a despartit fericita.

              PS: daca sunteti in cautarea unei idei de locatie pentru o aniversare de copii, e locul ideal.
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu