luni, 25 martie 2013

Experinta Okaidi



         Acum 2 zile, bunica baietelului meu, aka mami a mea merge la Okaidi Baneasa pentru 'improspatarea' garderobei de primavara a lui Stefanuku. Pleaca de acolo cu un bon (cu 6 produse) si o plasa. Ajunsi acasa, observa intr-o prima faza ca o pereche de pantaloni ii era clar mica juniorului. Nu-i problema, bonul si perechea de pantaloni imi parvin, iar eu, tati si juniorul mergem la magazin duminica si schimbam pantalonii cu unuii o marime mai mari.

       Detalui: in momentul schimbarii pantalonilor, eu am venit cu bonul pe care il primise mama mea (pe 6 produse) si mi s-a inapoiat un alt bon (un singur produs, perechea de pantaloni)... evident, nu am observat acest amanunt in magazin. Probabil, din cauza faptului ca am refuzat sa le ofer alte date (serie de buletin) pentru procesul verbal, in afara numelui si parlamentarile de pe marginea acestui subiect au acaparat conversatiile avute cu domnisoarele de acolo pana la iesirea din magazin.

       Ajunsi acasa, aflu prin telefon de la mama mea ca mai exista un produs achizitonat sambata, care probabil ii va fi fix copilului si ar trebui schimbat. Recunosc, vina ne apartine in masura in care am cumparat 2 produse care ii erau fixe ca si marime si apoi ne-am hotarat sa le schimbam cu unele mai mari. Pe de alta parte, e dreptul oricarui cumparator din lumea civilizata sa schimbe un produs cumparat in cazul in care... in orice caz, mai ales atunci cand marimea nu este cea corespunzatoare. Deci, puteam sa merg cu oricare din cele 6 produse cumparate initial, sa le schimb pe rand, in 6 zile diferite, nimeni nu ar fi putut sa ma impiedice... Nu? Nu. Gresit. De ce? Simplu. Pentru ca nu mai avea bon, ca sa dovedesc ca este cumparat de acolo, sau din orice alt magazin Okaidi.

      Problema a fost rezolvata cu un telefon, duminica seara la magazinul de unde fusesera cumparate articolele si unde schimbasem pantalonii: scurta explicatie cu problema, promisiunea ca se rezolva, vor face o copie dupa bonul initial (6 produse) pe care il vor tine la magazin pana a doua zi , eu voi merge a 2-a zi (luni) si voi putea schimba o pijama (de data asta) marimea pentru 2 ani cu marimea pentru 3 ani.

       A doua zi, luni, ajung la magazin. Mi se atrage atentia ca ele nu pot face copii dupa bon la nesfarsit (????), deci sa ma gandesc bine daca mai am ceva de schimbat (pe bune?). * Nu mai am nimic de schimbat, vreau doar o pijama pentru 3 ani.  * Ah, ghinion, nu mai avem.

       Am ales altceva in schimb (tricouri si maiouri), problema de a cere banii inapoi nu a intrat in discutie, am avut de unde sa aleg alte articole. Am plecat cu 1 bon pe tricouri si maiouri. Si cu promisiunea ferma ca nu ma mai intorc sa schimb alt articol pe motiv de marime necorespunzatoare (tonul meu ironic s-a simtit pana la etajul 2 al mall-ului, va asigur).

       Intrebarea mea la final a fost:  Daca exista vreo problema cu unul dintre articolele cumparate sambata, pentru care eu nu mai am bon, caci mi-a fost oprit la dvs duminica, ce fac?  * Veniti la noi, nu va trebuie bon.                                                 ****  Pai, de ce nu ai zis asa de la inceput?


           PS: produsele Okaidi sunt de foarte buna calitate, sunt sigura ca nu vor fi probleme la acest capitol :)
     

Un comentariu: