vineri, 14 martie 2014

Invitatie la o evaluare



         La recomandarea unui prieten, am primit o invitatie de a-mi evalua rata metabolica, grasimile totale si viscerale, masa hidrica, osoasa si musculara si varsta metabolica.
          In paranteza fiind spus, o parte din aceste notiuni nu-mi erau foarte familiare, asa ca le-am cautat si am gasit ca:
          Rata metabolica= Rata metabolica este reprezentata de numarul de calorii pe care corpul tau le arde atunci cand este in repaos, adica atunci cand dormi, mananci, respiri.
          Grasime viscerala= grasimea ascunsa din corp, care inconjoara organe, oase etc.
          Masa hidrica= masa de apa din organism
          
         Stiu ca mai toate cele de mai sus pot fi aflate cu o ajutorul unor cantare super inteligente, dar daca nimeni nu-ti explica ce reprezinta, concret, pentru propria-ti persoana, degeaba le stii. Asa ca, m-am hotarat sa merg sa vad despre ce-i vorba, totul va dura cam o ora si are loc undeva in Bucuresti, pe la statia de tramvai Sfantu Gheorghe. Evident, cum nimic nu e gratis pe lumea asta, actiunea este una de promovare a unei linii de produse suplimente alimentare (or whatever), dar eu merg strict pentru informatiile care ma pot ajuta pentru o dieta si un stil de viata mai sanatoase. Nu exista obligatia de a cumpara ceva,
        
         Banuiesc ca, asemeni persoanei care m-a recomandat pe mine, voi fi si eu, la randul meu, invitata sa recomand alte persoane, deci, daca e cineva dornic de o astfel de evaluare, dati de stire. Persoana trebuie sa fie din Bucuresti, cu o ora libera in program. Astept intr-un mesaj un nume si un numar de telefon, pe care le voi da mai departe, pentru a fi invitati. 

         Mentionez ca nu am nimic de castigat din recomandarea altor persoane.

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu