vineri, 22 noiembrie 2013

Shopping on line- experientele mele



            Am preferat de cateva ori in ultimii ani sa cumpar on line de la telefoane pana la ghete si lenjerie intima. In majoritatea cazurilor rezultatul nu a fost cel scontat.
            Sa o luam cu inceputul:

       - lenjerie intima- cea musai si neaparat necesara plus cea fantezie. Nu dau numele site-ului, piesele respective aratau intr-un mare fel in poze si intr-un "mic" fel in realitate. Calitate proasta, miros puternic de China. Site-ul era unul mare, care avea ca obiect de activitate comercializarea mai multor tipuri de marfa, nu numai lenjerie.

       - Umbrela pentru carucior Chicco. Umbrela avea un defect in realizare, in sensul ca avea o piesa din plastic ce se tocea in timp (2 saptamani) si nu mai putea tine umbrela deschisa. Am cerut schimbarea primei umbrele si in momentul in care si a doua a cedat dupa o saptamana, am primit banii inapoi.

       - cizme de cauciuc pentru fete care nu sperie de ploaie si  adora "Singing in the rain". Raport calitate-pret ok. Le am de anul trecut, inca arata foarte bine.

       -2 telefoane, unul cumparat anul trecut de Black Friday- sotul zice ca a fost/este ok si unul anul asta, cam acum o luna, din cutie au lipsit castile (oi fi eu aia mai norocoasa din fire, nu stiu ce sa zic).

       - o pereche de ghete minunate si rosii, singura achizitie on line de care nu numai ca nu mi-a parut rau, dar pe care inca o admir,  mai ales ca pretul lor a fost unul imoral de mic ;) calitatea inca ma mai surprinde si acum, la 2 luni de cand mi-au intrat in posesie.

        - cizme UGG, straight from Australia. Site-ul de pe care le-am cumparat este unul cu pretentii, pretul nu este de neglijat, oare de ce ma bufneste rasul de cate ori ma uit la cizme? :)
                                            Poza de mai jos ma scuteste de alte comentarii:


Este de admirat faptul ca australienii stiu sa citeasca si invers, eu una nu as vrea insa sa ma specializez in domeniu :)

Concluzie: de-acum incolo voi merge pe achizitiile din magazinele 'fizice', on line-ul nu mi-e tare bun prieten :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu