vineri, 22 noiembrie 2013

Colorezi la nesfarsit




                 Am descoperit acum cateva saptamani cartea de mai jos. Este comercializata de vanzatori ambulanti, prin parcuri sau alte locuri publice. Noi am luat-o dintr-un magazin de cartier unde intrasem sa cumparam altceva, iar vanzatorul cartii era prin preajma.

                   

Ce e foarte interesant la cartea asta este faptul ca vine impreuna cu o carioca pe baza de apa. Carioca se umple cu apa, iar apoi coloreaza pagina cu contururi alb-negru. 
Vorba fie intre noi, Stefan a ”aranjat” varful cariocii inca din prima incercare, asa ca noi am inlocuit-o cu o banala pensula pentru copii. Merge la fel de bine :)


In momentul in care apa atinge suprafata cartii, imaginea se coloreaza instant. Efectul wow este garantat pentru pitici. 
Partea si mai buna este ca, odata uscata apa de pe foaie, aceasta revine la desenul alb-negru, and the kid can play over and over again.



Cartea pe care noi am luat-o ii invata pe pici sa recunoasca literele, which is a plus in the equation :)

Cartea, daca mai tin eu bine minte este de la editura Rossa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu