luni, 1 aprilie 2013

A venit caldura, dar pe noi nu ne-a gasit acasa...



         ...ne-a gasit la Pitesti. Dupa 3 zile de ninsoare in luna martie, au venit si cele 18 grade promise de meteorologi de la inceputul saptamanii...Daaaaa!!!! Am si dovada:


              Am stat cateva ore in Pitesti si pe toate am ales sa le petrecem intr-un parc (Gps-ul spunea ca se numeste Parcul Strand). Parcul este plasat pe malul raului Arges (super panorama), are si un parau mai mic care il strabate si care folosea intens copilelor venite sa-si faca poze (pentru profilul de Fb, zic eu, caci erau impecabil imbracate si cautau locatii cat mai romantice :) ). Aici se gaseste si Teatrul de Vara din Pitesti, cu banci vopsite in culorile tricolorului (de vis...).
                    
                      

             Parcul a trecut testul lui fiu-meu, un fan adevarat al masinutelor/avioanelor/motocicletelor cu fise, in sensul ca s-au gasit pe alese, la fel cum pe alese au fost si tobogane, leagane si casute pentru pitici. Parcul e intins pe o suprafata foarte mare si locurile de joaca pentru copii se gasesc prin toate colturile.

          
                                                         Operatiunea  Toboganul. In 2 pasi.

 

               Am lasat la sfarsit cireasa de pe tort, respectiv, plimbarea cu trenul care inconjoara parcul. Un sfat prietenesc: nu optati pentru vagoanele din fata, locomotiva scoate un miros greu de indurat. Cu cat mai in  spate, cu atat mai bine :)

              Am stat in 'statie' si am asteptat sa vina trenul. Chiar i-am cantat, poate-poate vine mai repede:

            Odata ajuns trenul, am platit biletul si ne-am urcat in vagoane:


Una peste alta, plimbarea cu trenul a fost una reusita si noi am promis sa revenim in Pitesti cand se face mai cald, sa vedem lalelele pitice care acum de-abia se aratau dintre frunze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu