marți, 12 februarie 2013

It's official! He's moving out!

 

             Da, despre fiu-meu e vorba. Fiu-meu cel de 2 ani si 2 luni. Este proaspatul si fericitul proprietar de casuta alba din carton, deci se poate spune ca se muta la casa lui.
        

Casuta a fost cumparata din Kaufland, in case you were wondering, la un pret mai mult decat acceptabil. Partea draguta este ca vine in varianta ne-colorata si toata lumea din casa poate contribui la 'amenajare'. Noi am colorat cu tempera, which was kind of fun, mai ales ca dupa ce am facut intr-o zi trei pereti si acoperisul, ne-am trezit a doua zi ca am pierdut pensula. Acum avem o casa foarte sic, cu doar 3 din 4 pereti vopsiti. :)

 
            
           Mami si Stefan, in timpul 'amenajarii'. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu