duminică, 23 decembrie 2012

Mamutul


         Am primit in dar zilele trecute un schelet de mamut. Vine impreuna cu un ziar sau revista, nu as putea spune cu exactitate, pe mine mamutul ma interesa :O

         Intr-o prima faza, am zis ca cei de la revista/ziar isi bat joc de mine un (ne)cititor cat de poate de infidel, pentru ca nu stiam de unde sa-l apuc, ce trebuia sa pun peste ce si cum trebuia sa fac astfel incat sa-mi rezulte ce aveam in schema.

         Pana la urma, cu putin ajutor de la Tati, am reusit sa facem asta:


Mi s-a parut ca are nevoie de un make over total, pentru ca parea de-a dreptul palid, coltii nu-i erau pusi in evidenta de culoarea ochilor, unde mai pui ca nici coastele nu pareau a avea o zi buna :)
Asa ca, (si aici a intervenit si Stefan si a ajutat) l-am colorat.A iesit asta:


Mult mai bine, dupa parerea mea :)


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu